1.2.2013

Newsflash!

Kollaasi1 by pipsap

Hei kaikille! Hiljaista on ollut täällä päässä blogin suhteen, mutta nyt otin itseäni niskasta kiinni ja asetuin vauvan päiväuniaikana koneen äärelle. Joulun jälkeisissä alennusmyynneissä ei tullut käytyä fyysisesti, mutta sitten kuitenkin ratkesin ihan loppumetreillä...

Napin alen loppuessa tilasin sittenkin itselleni YSL Arty-sormuksen. Olen siitä ollut montaa mieltä, sillä en tiedä miten kauan kultaus kestää sormuksessa hyvänä ja muutenkin tinasormuksesta 195e on aika suolainen hinta, olkoonkin YSL... No, kun se näkyi tulleen puoleen hintaan, mietin tunnin verran ja tilasin. Kaunishan tuo on, sävy on sopiva minun iholleni ja hiuksilleni; vaalean ruskeat kutrit koristavat täällä näppäimistön takana;)

Ennen joulua tilasin Asosin alesta kenkiä kevääksi. Kahdet Converset, valkoiset canvastennarit ja beiget mokkanahkaiset. Lacosten tossut olivat heräteostos, mutta niin edullinen, että ihan tyytyväinen olin. Värinsä puolesta ne ovat kesäiset, lila ei oikein muuten taivu vaatekaappiini...

Jaa, onko siellä vielä jotain jäljellä? Kröhöm. Taisin lupailla itselleni, etten uusia laukkuja osta, mutta jotain hassua taisi tapahtua. Eksyin todella vahingossa (joopa joo) Farfetchin aleen ja löysin YSL oversized Muse toten burgundin värisenä. Juuri se sama väri, jossa olin Chyc-olkalaukkua myös katsellut... Kaiken lisäksi laukku oli puoleen hintaan ja suorastaan vaati kotiutusta (jep..). Pohdin asiaa kuitenkin pari päivää, joten laukku ehti jo poistua valikoimista. Kun sitten ohimennen menin takaisin sivustolle, laukkua olikin vielä jäljellä. Loppu onkin kannaltani onnellinen, laukku saapui maanantaina.
Laukku on kädessä pidettävä tai käsivarrella, vaikka suosinkin olalle heitettäviä laukkuja käytännöllisyytensä vuoksi. Tämäkin laukku menee olalle, mutta aika tiiviisti :) Sekään ei harmita, ei! Hyrisen suorastaan tyytyväisyyttäni, uskokaa pois.

Suukkoja kaikille, olen ihan innoissani viikonlopusta! Palataan jälleen;)

9 kommenttia:

  1. Oih, oletpas tehnyt hyviä löytöjä. Olen aivan kateellinen täällä tuosta laukusta! ja upea sormus, sait sen puolet halvemmalla kuin minä omani ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Olen itsekin tyytyväinen. Oliko sun sormus sama väriltään? Tuo sävy sopii moneen.. Joo, mä ymmärrän ton ärsytyksen, jos juuri hankittu juttu meneekin aleen, se ottaa päähän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Täysin sama kuin sinulla :) ihanaa viikonloppua!:)

      Poista
  3. tuo sormus on niin kaunis! Laukku on aivan ihana myös! Kauniin värinen kyllä ja vaikuttaa, että sinne menee ehkä enemmänkin tavaraa kun olisi suotavaa kantaa mukana. Minä ainakin tuppaan hamstraamaan ;)

    VastaaPoista
  4. Dahlia: Laukku on tosiaan tilava, ei ole onneksi kovin painava tyhjänä, heh...
    Mikko: Jepjep! Itsekin hämmästyin onneani, yleensä ei mene näin;)

    VastaaPoista
  5. Oih mitö ihanuuksia! Tuo sormus on kyllä upea. :)

    VastaaPoista
  6. Ja tällasia ostoksia on pimitetty, aijaijai! ;) Huomiseen my dear, kivaa kun bloggailet- löysin tänne vasta.

    Kram

    VastaaPoista
  7. Oi Käly dearest...Oli ihana nähdä, kuten aina♥

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi, arvostan sitä paljon!